Sempena Aidilfitri Ini Digi Sinaran Raya tawar #LebihJimatLagiErat - The.Opportunist

Breaking

Tuesday 26 May 2020

Sempena Aidilfitri Ini Digi Sinaran Raya tawar #LebihJimatLagiErat



Antara tawaran eksklusif dan menarik untuk mewarnai Aidilfitri adalah :

  • Digi Postpaid
  • Digi Prepaid
  • Digi Business 

ntuk maklumat lebih lanjut mengenai promo tersebut bolehlah melayari laman web https://www.digi.com.my/shop/raya


Sempena  perayaan ini, Digi  juga turut akan menganjurkan Strim Live Jualan Edisi Khas #DigiSinaranRaya melalui Facebooknya yang akan  bermula pada 18 Mei dari jam 9 malam,dengan tawaran istimewa untuk pelan dan peranti.


Edisi khas ini menyaksikan peserta berpeluang memenangi hadiah menarik bernilai sehingga RM3,500 termasuk telefon pintar.


Rebutlah peluang ini untuk bertemu dengan tetamu istimewa Digi iaitu Daddy Hood & Soloz daripada pasukan e-sukan Digi, Team Bosskurr.


disamping itu, Digi juga menawarkan pelanggan dengan pelbagai tawaran menarik, semuanya boleh didapati melalui MyDigi Rewards hingga akhir Mei ini.


Nikmati diskaun sehingga 60 peratus dan lebih lagi untuk jenama seperti Kenny Roger Roasters, Dunkin’ Donuts dan Tiger Sugar.


pelanggan juga berpeluang untuk mendapat  potongan harga hingga 35 peratus daripada pelbagai jenama popular termasuk Poplook, Losravelda, D’yana & Zoe Arissa.


Dalam pada itu, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan hiburan terbaik bagi seluruh keluarga pada Aidilfitri ini dengan langganan hanya RM5 sebulan untuk Mubi Sinema, iflix atau Viu – semuanya disertakan dengan percuma!


Langgan Mubi Sinema dan percuma Mubi BOO percuma.


Pelanggan juga boleh melanggan Viu atau iflix untuk mendapatkan Internet 5GB percuma untuk menstrim rancangan kegemaran mereka.


Tawaran ini disediakan secara eksklusif untuk pelanggan Digi sahaja!Muat turun Aplikasi MyDigi melalui Apple Store atau Google Play Store atau lawati www.EasyAdd.my untuk senarai penuh tawaran daripada Digi.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai tawaran Digi’s Raya, sila layari:

 https://www.digi.com.my/shop/raya.



***Tertakluk kepada sebarang perubahan

No comments:

Post a Comment